Populairste diensten

Een lijst met diensten dewelke het meest besteld worden vindt u via de home page of door op volgende links te klikken B2B of B2C.

Hoe gaan we te werk

Hier wordt de aanpak van SB&S belicht en zullen de factoren die toedragen tot een fijne samenwerking naar voren komen, dit onafhankelijk van het uiteindelijke kwaliteitswerk dat de partners leveren.

Wij zijn er ons heel bewust van dat het aandachtig registreren en ontleden van uw noden en wensen de sleutel zijn om zaken tot een goed einde te brengen. Daarom voorziet SB&S u in één centraal aanspreekpunt zodat u geen verschillende contactpersonen heeft waar u telkens opnieuw de volledige uitleg aan moet geven. Op die manier heeft u iemand dat perfect op de hoogte is van alle parameters dat van belang zijn en kan die uw aanvraag volledig beheren. Die persoon kan desgewenst ook participeren in het denkproces om de oplossinge te optimaliseren.
Uiteraard heeft uw contactpersoon niet alle kennis in pacht over alle specifieke vakgebieden, maar daarvoor kan die rekenen op onze partners, mensen en teams dat gespecialiseerd zijn in hun vak.

Na voorgaande stap zal er indien nodig overgegaan worden tot bijvoorbeeld opmetingen of inschattingen. Met alle variabelen uit het gesprek en opmetingen stelt uw aanspreekpunt zijn takenplan op en verricht die mogelijkerwijs nog enig opzoekwerk om naar de volgende stap te gaan.

Wanneer alles in kaart is gebracht zal uw contact een afweging maken en de meest aangewezen partners aanspreken. Om u daarna het nodige aan te bieden in de vorm van offertes, documentatie, advies of andere vereisten. Deze voorstellen worden al dan niet samen besproken en desnoods naar wens herwerkt tot alle punten naar uw goeddunken ingevuld zijn.

Met het verkregen gegeven wordt het systeem in werking gezet dat op het juiste moment alle nodige entiteiten samenbrengt of ze elkaar laat opvolgen. Alles wat uitgevoerd wordt zal op de voet gevolgd worden door uw verantwoordelijke tot alles afgewerkt is.

Nog hoog in het vaandel staand:

- Proactieve communicatie, zeker als er zich een probleem voordoet of wanneer eender wat van het plan afwijkt.
- Gemaakte beloftes stipt nakomen.
- Alle aanvragen, klein tot groot, met dezelfde zorg behandelen.
- Voorstellen altijd aan de beste prijs/kwaliteitsverhouding.
- Foutloze facturen opstellen.
- Uitsluitend werken met kwaliteitsvolle materialen en de beste technieken.
- Samenwerken met partners dat zich bijscholen.

Heel het proces moet met veel passie en deskundigheid aangepakt worden zodat een perfect eindresultaat kan worden afgeleverd.
Al dit laat zich voelen in onze toegevoegde waarde!

Voordelen

- 1 aanspreekpunt voor al uw aanvragen.
- Uitzoeken van de voor u juiste partij(en) is zeer tijdrovend, een besoigne dat wegvalt voor u.
- U kunt verlost worden van het tijdopslorpend en soms complexe gegeven om de nodige entiteiten samen te brengen en op elkaar af te stemmen.
- Voor enkelvoudige opdrachten betaald u niet meer door gemaakte afspraken met de partners.
- Bij meervoudige opdrachten bespaart u sowieso door tijdwinst en betere aankoopprijzen.
- Snel kennis en antwoorden in elk specifiek vakgebied.
- Fouten die pas opgemerkt worden tijdens de werken zijn vrijwel onbestaande. Dit omdat alles minimum twee keer overlopen werd, eerst door uw contactpersoon en voor de werken opgestart worden door de vakman.
- Continuïteit met de meeste zekerheid gegarandeerd, zelfs in een slechtst denkbaar scenario.

o Als SB&S wegvalt werken de partners hun werk af en daarna kunt u beslissen met wie u wat blijft doen.
o Als de partners wegvallen zorgt SB&S sowieso voor de nodige vervanging.